rss
23 sty

KOMÓRKOWA FOTOGRAFIA c.d.

Tagi: instagram,street_art,kids,dzieci,kielce, sienkiewicza,rower,train,tory,vive,mecz,kubek

Kategoria: instagram

Druga część fotek z komórofonu z zeszłego roku. W większości nie przedstawiają one żadnych większych wartości artystycznych ale są dla mnie swoistym pamiętnikiem. Czasem mniej czasem bardziej prywatnym.

 

Zabieranie ze sobą wszędzie lustrzanki to wyzwanie nie do ogarnięcia dla mnie, niewygodne, małodyskretne i ciężkie ustrojstwo skutecznie odbiera radość z utrwalania umykających obrazów. Jako, że ostatnimi czasy sporo podróżuje rowerem wady lustrzanek uwydatniły się jeszcze bardziej. Pojawił sie plan zainwestowania w mały aparat kompaktowy ale o jakichś sensownych parametrach optycznym, niestety na razie jestem na etapie rozglądania się za odpowiednim sprzętem wiec z braku innego rozwiązania powstają fotki z komórki.

 

Link do cz.1: http://blog.wiktortaszlow.art.pl/20/35-instagram.html





 

 

 

 

 

 

 

13 sty

DRIFT NA DACHU GALERII HANDLOWEJ

Tagi: drift,kielce,drift_for_fun,galeria_korona,bmw,drift_pabis

Kategoria: motoryzacja

W związku z trwającym XXII finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na dachu Galerii Korona odbywał się efektowny pokaz jazdy w poślizgu samochodami marki BMW przygotowany przez Drift Fun Kielce. Choć można się tego było spodziewać, że będzie chłodno, w końcu mamy środek zimy, postanowiłem zawitać w niedzielę z aparatem i porobić trochę zdjęć. Niestety poza chłodem było jeszcze mokro, bo akurat tego dnia rano śnieg postanowił o sobie przypomnieć i popadać na zmianę z deszczem.

 

Po południu na tyle sie rozpogodziło, że pojawiła się szansa na słonko i na to, że impreza nie zostanie odwołana, więc szybka decyzja, jedziemy przynajmniej na chwilę, bo lubimy z moim pierworodnym ryk doładowamych bolidów i zapach spalonej gumy ))))

 

Poniźej kilka zdjeć jakie udało mi się zrobić w ciągu zaledwie półtorej godzinki, dość nieprzyjemny wiatr i chlapiące błotkiem Beemy odebrały nam radość z podziwiania drifciarzy. Ciuchy do prania aparat i obiektyw też cały w błotku ale i tak było warto )))))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11 sty

DRIFT FUN KIELCE pali gumy dla WOŚP

Tagi: drift, kielce, drift_fun_kielce, galeria_korona, WOŚP

Kategoria: motoryzacja

Dla fanów palonej gumy i jazdy bokiem turbodoładowanymi tylnonapędówkami nadarza się wyjątkowa okazja do podziwiania wyczynów ekipy DRIFT FUN KIELCE, w związku z XXII finałem Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy na dachu Galerii Korona odbywają sią już od piątku pokazy widowiskowego driftu.


Link do wydarzenia https://www.facebook.com/events/739763479385442/

10 - 12 Styczeń 2014
Pokazy odbywać się będą każdego dnia od godziny 12:00 :)



Siema :)

 

Poniżej kilka zdjęć z jednej z zeszłorocznych imprez )))

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


WIKTOR TASZŁOW | PHOTOGRAPHY BLOG © 2012